Nemam volje

Nemam volje danas nešto puno pisati.
Napokon sam dočekao neradnu subotu. Sezona je konačno iza nas.
Zašto je netko odlučio da će Hrvatska biti turistička zemlja? Mene nisu pitali za mišljenje. A tiče me se. Itekako.
Oni koji su to odredili po cijelo ljeto šetaju od otoka do otoka, a mi stoka sitnog zuba se taremo da bi se oni poslije hvalili s najuspješnijom sezonom do sada.
Najgore od svega je što me kontinentalci j… ostatak godine:”Jesi bio tu, jesi bio tamo…?”
Je, bio sam u mp3 naopako! A kad sam to imao šanse negdje biti?
Mogu na skijanje. Koje me zanima koliko i sinkronizirano plivanje nilskog konja.
Ajmo mi lijepo organizirati jedan referendum na kojem ćemo odlučiti hoćemo li biti turistička zemlja ili ne. Ako odlučimo da hoćemo, onda oni koji su glasali za to, neka i rade.
To bi bilo najpoštenije.
Sutra može nekome pasti na pamet da Hrvatska bude rudarska zemlja. I onda svi moramo u rudnike. Možda ne bi ni bilo loše, oko mene nema ni jedan rudnik.
Ja se dobrovoljno javljam za držati tablu “Rudnik frei”.

Odgovori

